jag lackar lite smått

ingen kul när man verkligen anstränger sig för att vara trevlig och försöker komma med ett trevligt och bra förslag som iallafall jag skulle uppskatta.. men nejnej då får man ett negativt och otrevligt svar tillbaka som att man bara är ute efter nått helt annat, även fast man inte är det OH jag blir frustrerad !!  man gör tydligen nästan alltid fel i detta hus ....

aja skit samma ingen big deal men jag blir bara så trött påt ibland
men jag var ute och gick en skön promenad med lisa nu på kvällen istället, för att bara komma bort och prata ut och bara vara allmänt bara jag och umgås med en fin vän. så nu är jag på bättre humör ;)



hux plux bild barra!

Kommentarer
Postat av: H

Asså erica, dina ögon är som havspärlor. galet fina :)

2011-02-05 @ 00:47:03
URL: http://viharkoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0