13 februari

igår vad det fest hos erik med trevligt folk sedan åkte emma,ebba,madde och jag vidare till rasmus där det blev lite efterfest med ett gäng grappar. gick till donken och käkade lite nån gång där på natten, mums
och sedan följde ebba och jag med killarna tillbaka till rasmus, vi sov kvar där och det blev inte mycket sömn inatt
haha medans ebba och rasmus delade på en 1.30 säng så fick jag och tjerna dela på en madrass hehe mycket skönt eller?
vi vaknade runt 12 idag, gick och köpte pizza och cola och göttade oss lite
kom hem runt 4 idag och då sov jag nån timma. nu sitter jag och kollar på en prinsessas dagbok 2 och ska snart krypa ner och sova är himla trött. imorgon är det måndag den 14e, alla hjärtans dag naw <3

lisa har skaffat riktiga meloner

Kommentarer
Postat av: EBBA

haha medans ebba och rasmus delade på en 1.30 säng så fick jag och tjerna dela på en madrass hehe mycket skönt eller?

HAHAHAHAH, vet att ni tyckte det var asskönt! jag sov som en drottning ;) <3

2011-02-14 @ 23:00:51
URL: http://erolling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0