I do not know this feeling

jag vet inte vad det är för fel på mig just nu eller de senaste dagarna, har varit allmänt nere och har gråten i halsen hela tiden. förlåt för negativa pikon men det går nog över snart. jag vill inte känna såhär men ändå gör jag det. jag vill vara den glada och trygga flickan som inte ska gå runt och oroa sig för en massa saker.
det är nog lika bra att gå och lägga sig nu och sova,  tror jag behöver det.
nu ska jag som sagt krypa ner i sängen som är nybäddad mmmmm så skönt det ska bli.
imorgon blir det en sväng på stan med en saknad vän cathrine och det ser jag fram emot
saknar simon och nu säger jag godnatt

Kommentarer
Postat av: My & Amanda ♥

Va med i våran dagensblogg-tävling ;) ♥

2011-12-29 @ 15:39:13
URL: http://myochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0