7 december

det är mycket i skolan nu usch lite små panik
nästa vecka ser ut såhär..NP i matte på onsdag plus redovisning i historia, torsdag redovisning i svenska, fredag redovisning i tema och sista veckan redovisning i engelska jo men visst jag älskar verkligen redovisningar SÅ MYCKET!
vad annars då jo efter skolan drog jag till gymmet och köttade. lite efter det mötte jag upp pojken min
åkte hem till honom och la oss och tog en 2 ½ timmes powernap alltid lika skönt.
nu sitter jag alone i hans rum medan han är och tränar ochjag har faktiskt varit en snäll flickvän och städat hans rum som såg bokstavligt talat förhjävligt ut. nu ska jag nog plocka fram matte böckerna och plugga tills han kommer hem runt halv 11..  ha det gött kram
gammal bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad går du på för något gymnasium? Och vilken linje?

2011-12-09 @ 22:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0