tre rätters och glass i skal.

hejsanhoppsan!
nu ligger jag nyduschad i min säng tillsammans med syster och ska snart se en film och sedan sova.
kom hem från lisa för dryg en timme sedan och vad ska jag säga ? fyfan vilken kock hon är den kvinnan!
hon gjorde så sjukt god mat att jag åt så jag höll på att spricka.. haha
förrätt:  skagenmacka med räckor
varmrätt: grillad kycklig med potatisbåtar tzatsiki och feta ost
efterrätt: hemgjort glass i citron skal.
alltså fattar ni jag är så glad att jag har en så fin vän som lisa,vad skulle jag göra utan den tjejen ?
hon är allt för bra! tack tack tack tack för en underbar kväll gumman.
förrätten.
varmrätt.
efterrätt.
nu blev det som vanligt mycket bilder, men sånt är ju alltid kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0