radio nowhere

dåligt bloggande nu igen .. men sista dagarna på sommarlovet och har verkligen inte tid då ber om ursäkt!
igår vad vi på fest i ljunga inte den roligaste festen jag varit på .. usch äckelfest
så vid 12 åkte jag med tjerna och tabben till donken sen åkte jag hem till tjerna och sov hos honom.
fick skjuts av hans föräldrar in till stan vid 11 imorse älsklingen skulle spela match vid 12 och jag var tvungen att åka hem. nu ska jag fixa mig lite och sedan åka in till stan igen.
jag måste bara behandla min infektion med sprit först KUL ...

Kommentarer
Postat av: william

tråkigt att det var ingen rolig fest.O



SV; tackar:D ad snällt sagt:D



Vad tycker du om Modell bilderna som jag tog på min vän Sofia:D?

2011-08-21 @ 18:34:12
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0