prosit, host AJ mitt huvud..

goddagens kära blogg
gick omkring på augustifesten igår med lite folk, fick jätte ont i fötterna efter att jag gick i mina nya convirse inte så skönt men så var det ialllafall.
älsklingen lisa och jag tog halv 12 bussen hem till åby.
har haft sjukt svårt att sova hela natten pga att jag börjar bli sjuk så har inte kunnat andas med näsan ( hemskt)
och har haft ont i huvudet osv. men idag söndag har jag och min pojke bara legat i soffan och tagit det lugnt alltid lika skönt
nu har han åkt hem och jag har precis duschat och ligger nu i min nybäddade säng med en extrem huvudverk .. och imorgon börjar skolan igen usch vill inte alltså
det börjar ju bra att man ska bli sjuk till skolstarten också! jippie min vanliga tur så att säga.
bilder från senaste veckan.
therese clara erica
min kärlek och jag
ebba emma erica madde
emma madde erica amanda ebba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0