i miss the old times

gick över till lisa igen och så satt vi och kollade på jätte gamla bilder och filmer från 2007 osv alltså haha fyfan vad
fula och små vi var !!  snacka om att man saknar dom gamla goa tiderna då man knappt hade några problem alls.
hihi sitter och små skrattar lite för mig själv.
men tillbaka till nuet , imorgon är det fredag och det innebär skönt! börjar dagen med historia och sedan har vi hål från matten och efter det ska vi kolla på partik 1,5 på tema lektionen och slutar kl 12, känns rätt stabilt. efter skolan ska jag äta på stan med min pojke och på kvällen får jag se vad jag ska hitta på.
okej nu har jag suttit och skrivit allt vad jag ska göra imorgon typ aja skit samma.
som sagt svar på kommentaren jag fick förut: jag skulle jätte gärna behöva lite hjälp med macdatan, tack !


så jävla sköna är vi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad vill du veta då om macen, vad behöver du hjälp med? :D

2011-08-26 @ 22:57:36
Postat av: emelie

kan också hjälpa dig:) vad behvöer du hjälp med?

2011-08-27 @ 13:05:33
URL: http://emelielofquistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0