äpple äpple päron

vad dålig jag har varit på att blogg och lägga in bilder senaste dagarna men har haft fullt upp ( som man har ibland)
iallafall i lördags var jag på fest hos jacob och träffade massor utav saknade och härliga människor , på natten kom tjerna och flaxen hem till lisa så vi kollade film och sedan sov vi kvar där.
igår söndag chillade vi alla hemma hos mig ett tag och sedan åkte jag och tjerna in till stan vid halv nio och kollade på bion green latern sedan hem till honom och sov där och myste med hans nya söta kissemisseunge tills idag och nu ligger jag i min säng och myser med ormen och väntar på mat.
där fick ni helgen i korta dra.
bilder från helgen kommer  NU.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0