23 augusti

fint väder !
första riktiga skoldagen idag fick fyra läxor till på måndag!? aa jo men visst döda oss redan första dagen gör det..
mamma hämtade upp mig efter skolan och då åkte vi till mobilrep och lämnade in min mobil äntligen ska den bli fixad! sedan fick jag skjuts till söderköping ( där min pojkvän bor för er som inte vet det )
så nu sitter jag i hans rum medans han är på fotbollsträning så jag har pluggat i en timma och är klar med det mesta pluggandet nu SKÖNT
snyggingen kommer hem om 40 minuter så nu ska jag nog sätta på how i met your mother tills dess.
kramkram.
hittade en bild på oss två från i vintras på hans dagor så fick bli den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0