natti natti !

godkväll
blev visst bara ett kvälls inlägg idag för har inte hunnit med att skriva under dagen.
skolan var helt okej idag. slutade halv 3 åkte hem direkt och pluggade matte eftersom vi har matte prov imorgon.. usch kommer gå skit hatar verkligen matte!!
sedan bar det av ner på fotbollsträning, mycket skönt att träna
efter träningen cyklade jag hem och kollade idol med mamma och syster (vi har tjej vecka eftersom pappa är och gottar sig i italien ) inte ett dugg avis på honom...
nu har jag pluggade lite mera matte och ska ta och krypa ner i sängen och sova
vi höres mera imorgon och önska mig lycka till på provet imorn (y)
puss och godnatt kära bloggläsare

Kommentarer
Postat av: idaaaaaaa

man ska inte "hata" kära lilla gudsyster! har jag inte lärt dig någonting?

2010-09-23 @ 10:50:12
URL: http://idaoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0