i can do it , i can do it , i can do it all night !

igår blev det fest hos viktor igen men denna gång med mera folk riktigt trevligt att träffa nya människor och sådär.
tack viktor och alla för en kanon helg !
super snälla pontus kom och hämtade emma och mig vid 2 ungefär så vi slapp ta bussen hem. tack!
när jag kom hem somnade jag på direkten sjukt trötter var jag.
mamma väckte mig vid 12 idag och fortfarande trött.. haha aja
ner till köket och lagade omelett riktigt stolt över resultatet , första gången det blev bra ;)
nu ska jag plugga matte tills imorgon och sedan se film och ta det lugnt,
puss och kram
bilder från igår!
kanon kväll!

Kommentarer
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej!



Johanna här på UNICEF, vi har precis startat nätverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare har skrivit om oss undrar vi nu om du har lust att bli en del av det - en viktig länk i en stark kedja av människor som kämpar för alla barns rätt till överlevnad och utveckling. Och det är absolut kravlöst! Kika gärna in på sidan: Bloggare för varenda unge (http://www.unicef.se/stod-oss/bloggare-for-varenda-unge)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0