hmmmm

orkar inte skriva.. eller jo men har inget speciellt att skriva känner jag. ett hmmm på det, men ska komma på nått under tidenn.

men jah nu har jag bestämt mig för att jag ska börja träna riktigt mycket och bra och äta rätt.
hahahah ja får se hur länge jag klarar det
nae men känner att jag måste komma i form nu alltså.. och speciellt nu till egypten i november.
imorgon börjar vi klockan 10.10 och har skolfoto ! alltså alltid samma visa varje år att man inte hitta kläder som man ska ha på sig -.- HATAR SKOLFOTO !
men varför bryr man sig egentligen? JO eftersom att vi tjejer i den här åldern måste se fina ut framför alla hela tiden..  det är väldigt konstigt egentligen varför kan man inte bara våga vara sig själv och blablabla..
tänk vad mycket lättare det vore då, liksom att inte stå flera timmar framför garderoben och leta kläder som passar och stå flera timmar framför spegeln och sminka sig och styra
vad skönt det vore! man skulle ju fasen få sova massor minuter längre på morgonen innan skolan?
hahahaha ja lite tanke skrivning blev det där
men jaa det är såhär vi tjejer är.
kram
en bild på mig och emma för typ 1 år sen då jag var rödhårig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

erica vi kan börja träna om du vill för jah vill med börja men har inte hittat någon som orkat träna med mig :(Vill du? <3

2010-09-20 @ 21:55:58
URL: http://eemilforsbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

så jävla rätt!

2010-09-21 @ 15:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0