hagaborg

idag samlades alla från hela skolan på stadium arena och blev indelade i olika grupper och hade tävlingar hela förmiddagen.
efter lunch vad det prisutdelning i trapphuset på skolan och mitt lag kom 2:a av 50 lag ! inte alls illa grattis till oss.
sedan hade vi datakunskap och slutade halv 3
nu sitter jag hemma och pluggar lite matte.. usch fy, men sånt som måste göras
ska snart hoppa in i duschen
ikväll blir det ingen träning eftersom jag fortfarande inte är helt frisk så mamma tycker jag ska stanna hemma..
vi höres senare puss och kram
hemkommen med silvermedalj inte illa för att vara mig, jag som aldrig vinner saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Pontaa

sötnöt :)<3 grattis till andra platsen :D

2010-09-08 @ 21:30:11
Postat av: ericaliiind

man tackar så mycket ! :D

2010-09-08 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0