bom bom bom

igår var vi hos emma och åt middag vi brudar och firade henne på 16årsdagen!
sedan drog vi till victor där det var lite trevligt folk.
emma,hannah och jag sov kvar där inatt sjuk trött när jag vaknade, vi sov kanske bara 4 timmar eller nått men men vad gör det?
en riktigt trevlig kväll tack !
sedan blev emma och jag hämtade av emmas mamma vid halv 11 ungefär
hem och dusch och sedan somnade jag och sov i 3 timmar
nu ser jag på ifk med pappi och ikväll blir det lite mys hos lisa till en början med tjejorna och sedan får vi se vad som händer.
pussssss!

bilder från gårdagen:


snyggingarna emma och lovisa




jag på toan
bilderna är från mimmis blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0