after dark

ikväll har det kollats idol och after dark ! fyfan vad underbart det är med musik alltså.
var så otroligt kissnödig under de 2 timmarna jag satt framför TVn men orkade och ville inte flytta mig där ifrån till toaletten.. så satt där och kniiiipte i 2 timmar.. BRA KÄMPAT av mig ..
fast nu har jag lättat på trycket och det var otroligt sköööönt! ( ja bara så ni vet liksom )
nu ska jag plugga lite till på engelska glosorna tills imorgon och sedan sova.
imorgon taggar vi hagafesten!
puss godnatt
jag och mimmsan

Kommentarer
Postat av: mimmi

love you!

vi är ju fööööör bra att ta kort osv ;)<3

2010-09-24 @ 06:48:12
URL: http://mimmihakansson.blogg.se/
Postat av: ericaliiind

klart att vi är stumpan! love you to <3

2010-09-24 @ 15:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0