snurr snurr

idag väckte mamma mig vid 12.. sov inte alls bra  på den där madrassen inatt alltså usch
iallafall drog till skolan och hämtade matte saker och sedan vidare till maxi och käkade chicken och köpte godis !
ibland är det kul att vara sjuk.
när vi kom hem tog jag ut min kära men sjuka vän lisa på promenad, hon har ju fått körtelfeber så hon har legat in i en och en halv vecka stackan
sedan åt vi en jätte god smotie och efter det gick vi in och kollade tv, efter ett tag kom mimmsan på besök med ännu mera godis mumms!
och nu sitter jag själv i mitt rum och yrar omkring...inte okej
ska väl sätta på en film och mummsa godis och bara slappa nu hade jag tänkt mig.
en fysiskt handikappad lisa och en psykiskt skadad erica

Kommentarer
Postat av: Linna

Haha men gud, ni ser riktigt sjuka ut era stackare :/ <3

2010-10-07 @ 10:36:23
URL: http://linnalajj.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahaha liiissaa haha ser lite kul ut:P



snygg mössa har hon iaf!<3

2010-10-07 @ 17:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0