färgar håret !

halloo bloggen
i skolan idag hade vi datakunskapsprov sista lektionen och det gick sämst.. usch jag fattade inte och det bara massa krångel,
nu sitter jag iallafall här hemma med hårfärg i håret för nu ska jag äntligen bli brunett med en liten röd nyans.
hoppas på att resultatet blir bra
nu ska jag börja plugga på människans utveckling som vi har prov på imorgon ..
men bara tagga två dagar till i skolan sen HÖSTLOV !!
inte så bra bild kanske.. ser ur som jag har en bajskorv i håret eller nått hahah men iallafall såhär ser håret ut just nu men hårfärgen i.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken färg använde du ?:)

2010-10-27 @ 19:42:24
Postat av: syrran

hahahahahahahahah aah ser fan ut som om du har en bajskorv i håret ;)<333

2010-10-27 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0