jaaoo

har varit hemma hela kvällen med hela familjen , storebror kom nämligen hit också
eftersom vi ska åka iväg en vecka så ska han ta hand om huset och hunden
alltid lika mysigt och kul att träffa kära storebror
imorgon vid 3  bär det av till tågstationen där vi ska åka upp till stockholm och bo på hotell över natten
sen 06.30 på söndag lyfter planet till egypten!!
men ska inte ta med mig mobilen så ingen kommer kunna få kontakt med mig när jag är borta,
men är ju bara borta en vecka så hoppas ni klarar er? hih
nu ska jag sova så höres vi imorgon innan vi åker
puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Alice Giöstad

du vet vad jag tycker erica, du är så sjukt jälva söt!

2010-11-14 @ 19:38:25
Postat av: ericaliiind

puss på dig min fina alice !

2010-11-22 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0