insnöad

vaknade vid 1, mycket skönt att sova länge en sån här meningslös söndag
kollar ut genom fönstret och ser alla snö som faller ner och jag är ju fasen nästan insöad.. coolt
hah naedå, men blev en sen frukost eller mera tidig lunch, hoppas att mamma och jag kan ta oss ut ur huset och åka och handa julpynt som jag har tjatat om, annars blir det en hemmadag idag också med film och musik mysigt det också, men vill inte sitta hemma heela dagen faktiskt.
men men det är ju också första advent idag!! det är ju också väldigt mysigt. tänder första ljuset i adventsljusstaken
dock har ingen i min familj gjort det ännu och jag undrar varför ? får väl bli jag som fixar med det där
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0