gårdagen

åkte som sagt hem till madde med brudarna och bastade och kolade lfilm, myys!
sedan tog jag och lisa bussen som gick 01.30 fyyfan vad vi frös fick gå från donken till rese sen stå där i 20 minuter
och sen fick vi gå från åbycentrum och hem.. trodde jag skulle fysaihjäl, men hem kom vi och jag somnade direkt och sov som en gud
idag väckte mamma mig vid 12 , åt frukost och sedan gick jag ut och gick med hunden
nu har vi satt upp lite jul pynt i huset, men jag tycker att det absolut inte räcker.. så imorn ska jag tvinga med mig mamma och handla mera julpynt !
ikväll vet vi inte vad som händer, hoppades på fest men verkar inte vara någon.. men vi får väl se vad som händer!
wajki när vi fikade igår
lisa på donken inatt
en promenix i morse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0