do they know it's christmas time?

skolan idag var väl helt okej, efter skolan drog jag till stan och fikade med wajki, sedan gick jag och mötte upp mamma och vi åkte och handlade julsaker, så nu hela kvällen har jag pysslat massor i mitt rum med ljusslingor och ljus, väldigt mysigt blev det i rummet!
blir att sova nu snart för börjar bli trött och så hostar jag massor också uschusch .. vill inte bli sjuk igen!?
puss
väldigt dålig cam bild, men såhär ser lite av rummet ut när jag satt upp ljusslingorna.

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Du är julpyntens mästare, tack, för mamma suger ..

2010-11-29 @ 23:03:37
Postat av: Mamma Malin

Du är julpyntens mästare, tack, för mamma suger ..

2010-11-29 @ 23:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0