torsdag

åkte som sagt till henkas land igår det var jätte mysigt det som alltid.
vi blev väckta kl 13.15.. riktigt skönt att få sova ut kände jag.
vi käkade lunch/frukost.
sedan spelade vi familjespel med henkas föräldrar, älsklingen vann.. men igentligen skulle jag ha vunnit självklart ;)
tog bussen till rese. vid 17.00 och där kom mamma och hämtade oss.
skjutsade hem henka och sedan kom vi hem och käkade.
har nyss kollat på bröllopsfotografen med familjen, och nu sitter jag och bloggar,facebookar och msnar lite innan jag ska sova i min älskade säng !
imorgon blir det shoppa och fika på stan med min bästa wajkipajki och sedan sover hon hos mig MYS, saknat henne SÅ.
bild på i tisdags, älskar VÅREN dock inte så som vädret är nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0