torsdag

godkväll :)

skolan var helt okej idag,  tränade till modevisningen som är imorgon. TAGGA !
efter skolan åkte jag och emma till staden och mötte upp mimmii , shoppade en tröja och ett par leopard byxor ''korta'' bilder kommer ,
sedan satte vi oss på donken och myste sedan ut i det varma .. extremt varma vädret !
emma och jag tog bussen hem vid 5 och dog på vägen hem för att det var så varmt så vi tog på oss badkläderna och drog ner till vattnet dock vågade vi inte bada (a)
sedan hem och käka.
efter det duschade vi och sedan blev vi extremt sugna på kladdkaka så vi cyklade ner till konsum och handlade det!
och påvägen hem hoppade min kedja.. mötte linna och tilda och snälla som de är försökte de fixa det men det funkade inte så fick dra cykeln hela vägen hem .. men sedan fixade pappa det när jag kom hem.
nu sitter emma och jag och taggar till modevisningen imorgon och ska nog snart ta och sova , ska vara på skolan halv 8 imorgon ..

bilder från dagen :

capputt

det är tur att vi är biffar ;o


inhandlad kladdkaka


härliga vår/sommar


tack för dagen alla.
nu ska jag och emmutt sova så vi orkar morgondagen
puss och godnattii :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0