tisdagen

hade matte på morgonen gjorde b-delen på np eftersom jag inte har gjort det
sedan kl 9.00 hade vi modevisnings möte , för om 2 veckor ska vi ha modevisning i skolan det blir SKOJ
efter det var det hemkunskap och då satt vi på bibban och pluggade eftersom vi skulle få mat av de som hade provmatlagning
efter hemkunskapen hade vi engelska och vi ska göra nått arbete och jag fattar naada och det ska presenteras nästa tisdag PANIK
skoldagen var slut 13.40
kom hem och nu har jag pluggat franska och lite biologi har np i biologin imorn... usch
så måste se till att plugga lite mera senare men just nu orkar jag inte xd
höres senare pusshej


lite bilder från skolan idag

ellen,emma,jag

grabbsen spelade basket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0