tisdagen

tjoehejbloggen 

jag hade provmatlagning i skolan idag och det gick riktigt bra måste jag säga, lagade pannbiff,potatisbåtar,bröd,sås och yogurtdesser.
hade sedan redovisning i engelskan och det gick också bra.
kom och och pluggade till engelska provet jag har imorgon om UK england..
sedan fick jag sån lust att ut och springa så linna och jag tog en timmes jogging tur från 21.00-22.00 riktigt skönt!
och NU ska jag jag börja komma igång med träningen.
dock får jag inte träna imorgon för mamma för att jag har fått värsta astma besväret tyvärr.. jag som hade sett fram emot det.
men istället åker jag med älsklingen till hans land och sover där en natt, det blir mysigt.
nu ska jag sova och sista dagen på denna veckan imorgon gud så SKÖNT

aja sov sött alla :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0