måndag

hellu bloggen

skolan idag var riktigt soft gjorde inte alls så mycket, slängde massor med mappar och skit i skåpen GUD SÅ SKÖNT nu känner man att det verkligen är slut snart !
när jag kom hem från skolan somnade jag och sov i 2 timmar
det var skönt.
skulle ha tränat idag , men kunde inte för skadade armen på matchen igår så kan knappt röra på den..
så istället tog jag en promenix med pappa och hunden till sjön och så badade min knasiga hund som en galning.
nu sitter jag och kollar på tv ska snart ta och sova börjar bli trötter.

sov så gott allesammans !


skolan idag, mina bästa tjejor :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyckos dig som har en hund...

2010-06-01 @ 14:16:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0