lördag

hejsan hoppsan bloggen ! :)

en riktigt lyckad kväll igår, först drog jag och wajki till gransjönäs och umgicks med lite folk där.
sedan drog vi oss vidare till johan lindhell där det var lite folk, riktigt trevligt var det, vi drog hem vid halv 4 eller nått och då var det påväg att bli ljust.
vi vaknade vid 11 idag iallafall och bara chillade.
wajki har åkt hem nu och jag ska dra mig ner och äta glass med henkapenka nu.
JAG ÄLSKAR VÄDRET SÅ FUCKING MYCKET :D

sola mycket idag gott folk medan solen är uppe.


min bästa !


det är ruffsit hår idag

Kommentarer
Postat av: wajki

hihih vad biffig jag ser ut! jiddra inte med mig för då får ni spöööööö! och du är söt i mittbena, från och med nu måste du alltid ha det! i alla fall alltid när jag ser dig! punkt slut!

2010-05-15 @ 23:41:19
URL: http://kaffecool.blogspot.com
Postat av: ericaliiind

ah fan bråka inte med en wajki !

tack då ska jag börja ha det då kapten! :D

2010-05-16 @ 13:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0