gårdagen

godhej :)

som sagt så grillade vi hos felicia igår och det var mycket trevligt och vi hade ju iallafall tur med vädret.
grillade,spelade vollyboll,åkte båt och kollade film.
sedan gick jag och ellen genom den mörka skogen vid 12 ungefär usch läskigt var det !
sedan kom ellens mamma och hämtade henne. och jag var helt ensam hemma för familjen skulle sova borta..
matte och johan kom förbi en sväng som tur var.
sedan gick dom hem vid halv 3 ungefär.
och då somnade jag direkt, och när jag vaknade var mamma och pappa hemma ;)

bilder från igår


jag och ellen



johan och jag tog moppen och hämtade hamburgebröd






linna och erica bästa grillarna

johan,cathrine och ida

danne och linna


stekaren jacob

vollyboll tunering

the muppsii

johan

linna


tack för en trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Linnaläjj

Härliga bilder ! :)

men ogillar bild nr. 8 väldigt starkt... haha :D

2010-05-16 @ 15:34:01
Postat av: ericaliiind

mycket härliga bilder !

nejnej den bilden visar hur gått vi tycker maten är :)

2010-05-16 @ 16:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0