åbydagen

förlåt för jag inte la in bilderna igår hann inte..

iallafall älsklingen åkte vid 9 här ifrån för han skulle på nån kurs om sitt sommarjobb
så jag somnade om och sov till 12.
börja fixa mig till att gå ner till åby där det är ''åbydagen'' det är marknade och annat trevligt där nere.
men så började det regna så kunde inte gå men nu börjar solen komma upp så blir att dra sig ner dit snart och träffa lite trevligt folk!

ikväll blir det nog gransjönäs med härliga människor och sedan sover jag hos emmapemma.

bilderna :

jeansjacka: vero moda 300:-
vitklänning med blå blommor : vero mode 300 :-
gulklänning: vero moda 179 :-
skor: dinsko  249:-
rosa prickig bikini trosor : HM 20 :-
armband : HM 50 :-



min avslutnings outfit

tack mamma för kläderna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0