bra fredag,lördag

halloojj

har varit dålig på uppdatera igen.. förlåt har inte hunnit 
hehe :)
fredagen var bra var med linna ett tag sedan hämtade mamma mig
hem och städade hela huset, syrran,jag och mamma
senare på kvällen drog jag och lisa ner till jursla och mötte lovisa och emma drog till oskar där det var massor med trevligt folk!
tack för kvällen alla :)
vid tjugo i elva drog jag till henka och sov där
lördag
vaknade upp hos älsklingen vid 1 ungefär vi käka frukost
sedan bara slappade  vi,  grattis till oss på 11 månaders dagen också <3
sedan gick jag hem mötte lisa
hem och duscha och fixa mig
sedan kom ellen och vi drog till felicia där det var massa goa folk
en riktigt lyckad kväll det med! :D

godnattt :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0