wavin' flag

heeeej bloggen!

igår var vi ute i åby och träffa lite trevligt folk sedan sov frugan hos mig.
idag väckte hon mig vid kvart över 10 för hon skulle få skjuts hem då den jäveln.. haha
sedan somnade jag om igen som tur var så väckte mamma mig vid halv 1
resten av dagen har jag inte gjort mycket bara slöat galet mycket, kollade på vm lite wohoo älskade invigningen vilken stämning och rytm och allt! blev så himla GLAD :') hihi
nu har jag precis ätit lite och ska fixa mig sen ska jag cykla i detta otroligt underbara väder... till emma som bor på andra sidan jordklotet typ uuuh
inatt sover jag hos henne myssigt :*



Kommentarer
Postat av: wajki

snygg brud azzåååå

2010-06-13 @ 16:46:35
Postat av: Robban

snyggaste <3

2010-06-13 @ 20:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0