tripp till statoil är aldrig fel

efter att emma och jag hade suttit vid lugnet ett tag och myst, blev vi redigt sugna på godis men kom på att inget var öppet här i åby.. så vi tog bussen in till staden för att handla godis på gottegrisen, när vi står utanför ser vi att det också är stängt.. så vi knallar tillbaka till spårvagnen och åker till mc donken och tar en hamburgare sedan drar vi oss vidare till statoil ( när du behöver .. när du behöver deeeeeeet ) hihi, så där shoppar vi loss kan jag lova, båda handlade för över 80 kr var. det är redigt coolt och najs måste jag be att få tala om. vad vi köpte vill ni inte veta (a) sedan fick vi skjuts av emmas farbror hem till åby och träffade på mattetias,johan och johan , sedan blev vi jätte kissnödiga så vi var tvungna att gå raskt hem till mig, haha, nu sitter emma och jag och pratar och ska äta vårat gott som vi köpte och så ska vi se på film, myyyyys !
och imorgon planerar vi att vi ska dra till smultronstället och käka glass i stora lass. asbra !
frugorna på äventyr så att säga :D
vi gillar det !
en stor PUSSS på min emma för att hon är min :*
våra fulla statoil påsar !
nu ska vi se film och sedan sova.
godnattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0