sveriges nationaldag

syster väckte mig vid 11 ..
mamma hade gjorde engelsk breakfast mumma !
fixade mig lite och sedan åke jag och familjen till maxi ett tag,
jag inhandlade en klänning och ett par trosor ( bilder kommer nedan )
sedan åkte vi hem och jag gick ut och la mig i solen ett tag.
nu ligger jag i sängen och har ont i huvudet
väntar på att lisaliselutt kommer hem så ska vi hitta på nått trevligt.
ikväll har jag bestämt mig för att sitta hemma och kolla på '' ett monster till svärmor '' 5an klockan 21.00 !
jag vet inte riktigt mera vad jag ska skriva..
eller jo bara tre dagar kvar i skolan nu känns båda underbart och sjukt jobbigt, att säga hejdå till hultalsskolan som man har gott på i 6 år och sen det hemskaste av allt att inte få träffa alla underbara människor som man har träffat varje dag ..
men som sagt SOMMARLOV sjukt skönt! och då ska jag börja om på nytt .. tänka om,  och leva livet
det har jag bestämt mig för !
måndag: se film med klassen
tisdag : folkparken med alla 9or
onsdag: 14-manna ( springa sträckor vid lillsjön ) sedan BADA '' bli nerknuffad ''
höres senare pussshej :)
sommarklänning från H&M 149 kr
passade på att köps två par söta trosor som bara kostade 20 kr st på H&M


dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0