sommar, sol och bad hela dagen

hejsan bloggeenn
nu ska jag skriva lite om dagen eftersom jag inte har hunnit att blogga nu under dagstid så det blir skrivning på nattetid.

gick ut med hunden på morgonen vid tolv kom lovisa fjäder tjäder till mig och vi drog till gransjön där vi träffade ett gäng med mycket trevliga grabbar. sedan kom ebba,märta och frida dit också.
vi solade badade och hoppas ''linjal'' en sjukt trevlig och rolig dag.
jag lärde mig också sprida kärlek i vattnet HAHAH.
sedan drog grabbarna hem och vi tjejor stannade kvar ett tag.
sedan drog jag och lovisa hem till mig ett tag och vid sex åkte hon hem.
sedan efter maten var det dags igen för bad och då drog jag med jacob,linus och adam och dog ett dopp.
sedan kom jag hem och kollade på vm matchen SPANIEN-PORTUGAL.
hääärligt spanien !
nu ligger jag i min säng ska snart sova imorn blir det bad och stek igen om det är fint väder.
sedan blir det smedbyberget med lovisa,ebba och annat trevligt folk.

godnatt <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0