skräckis-film-kväll

drog och käkade mc donken med familjen jessen vid halv 8 mmmmmmm gott.
sedan drog sig jag och emma vidare mot eneby där vi träffade bästa tobbiiii
gick hem till honom och kollade på instängd 2 fyhelvete ... vad äcklig film!
vi har sett instängd 1 en annan gång och dom är lika läskiga jag kissade ju nästan på mig.. det är sjukt usch aldrig mer (a)
haha men trevligt var det alla att umgås med mina bäääbisar !
sedan tog jag och emma bussen hem till åby.
och nu sitter jag i min sköna säng och fryser om fötterna och är sjukt mega hungrig men orkar och vågar inte ta mig ner till köket.. så får somna med hungrig mage och se fram emot frukosten ! hihh
puss och godnatt vi höres imorgon !


we are the fucking best !

och en jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0