folkparken@hultdalsskolan

hej bloggen .dåligt skrivet idag men har inte hunnit.
iallafall, åkte in med bussen till folkparken där vi alla nior skulle hålla hus hela dagen..
lite små segt måste jag säga att det var , men vet ni? stötte på en gammal vän vid namn richard wilhelmsson och hans vän svante , riktigt trevligt att se den pricken igen var ju ett tag sen.
vi drog och åt på sibylla .. usch äcklig mat (a)
sedan spelade vi vollyboll och vid halv 2 drog linna,ellen,emma och jag till staden och kollade kläder.
köpte ett linne på monki och en tjockis tröja på bikbok.
sedan bar det av hemåt.
kom hem och åt. sedan kom vi på att vi ska vara utklädda till troll våran klass imorgon så jag och pappa röjde runt och hittade lite coola grejer som jag ska ha imorn ... host
nu sitter jag iaf och somnar när som helst känner jag.
imorgon är det som sagt 14-manna och det innebär att alla från skolan ska upp till lillsjön och så ska vi springa sträckor.. vet inte vad det är nödvändigt för men det är tydligen en tradition på våran skolan.
ska cykla till kvillinge kyrka imorgon bittiockså innan 14-manna för vi ska öva till avslutnigen.
och nu har jag skrivit klart för idag .


sov gott alla pluttisar





haha linus tyckte det var jätte kul att pröva högtryckstvätten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0