dåliigt !

förlåt förlåt för dålig uppdatering man har bara inte haft tid, det är ju sommarlov och då sitter man inte vid datan hela tiden , ( bra ursäkt )
som sagt, var på nån fest i jursla i lördags med lovisa och patricia det var och trevligt , träffa trevligt folk.
igår söndag var jag hemma och solade sedan drog vi ner några stycken och badade.
på kvällen tog linnaläjj och jag en promenix och sedan bad med henne och linus vid 11 ungefär sjukt mycket mygg som åt upp oss levande :o
sedan gick jag hem och såg på heartbreakhotel BÄSTA FILMEN !

och så idag måndag har jag haft träning 11-13.30 skönt men sjukt jätte varmt !
nu har jag precis lagat korvstrofanaff på ett egen recept som jag kom på undertiden jag lagade eftersom vi inte hade allt det där hemma som man skulle ha hahahah gott blev det ju iaf tur det :D
kommer lite på helgen bilder snart .
pusss
en godispåse på vattnet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0