torsdags kvällen

oj nu blir det mycket att skriva känner jag.
lisa och jag tog cykeln och bestämde oss för att cykla till eneby mc donken och köpa läsk under färden på cykeln skulle lisa och jag ta kort medans vi cyklar och krockar in i varandra och ramlar .. lisa rullar över till gräset och slår sig inte jätte illa som tur är, jag dock hamnar på asfalten och under två cyklar .. aj mitt ben alltså men det är sommar och då hör skrapsår till ! haha mötte upp saknade grabbarna tobbe och lukas vid donken.
sedan drog vi vidare och käkade pizza bästa tobbii bjöd !
cyklade runt lite i eneby och drog sedan hem till tobbe och kollade på film som jag inte fattade ett skit av (a)
vid halv 11 tog lisa och jag bikarna tillbaka till åby , och som tur va ingen rammel på hemresan.
kom hem vid 11 och nu ska jag snart sova för imorgon är det grönalund med familjen och familjen farkasti
det blir nice och på kvällen ska vi se john fogerti uppträda ! och sedan sover vi på hotell.
pusss och godnatt :D

bilder innan krocken





bilder under / efter


cool som jag är råker jag ta kort medans vi krockar




våra skrapsår, jag fick också på armarna och skinkan (y)


lukas på donken


tobbbiii äter pizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0