life is a rollercoaster

hejsan bloggen
nu är jag hemma från stockholm och det har varit riktigt kul.
åkte ju dit med pappa och syrran och ''extra'' familjen Farkasti,
som sagt vi kom dit och checkade in på hotellet sedan gick vi till gröna lund tog en timma... usch ;)
var där och åkte massor med rollercoasters och hade det bra och åt på bufé restaurang.
och sedan lyssnade vi lite på john fokerti som uppträdde sjuk bra!
var kvar till grönan stängde och jag och alex var sjukt bäst och åkte det mesta nästan iaf (a) vågade inte åka  insane men aja, haha
och första gången i hela mitt liv vann jag på chokladhjulet och jag blev överlycklig ! ÅHYES
hotell-toaletten bästa pluttis gänget i hela världen
älskar dessa barn !
slottet
båt
bästa alex bror
jag äger på att rida på grisar !
söta , syrran och emilia
mmmmmmm min marabou
vi är bäst
det är lite mer ''mmmmmm'' i livet
bästa karusell bilden på mig och alex när vi åkte kvasten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0