hot hot hot

hej blogggeeeen

igår åkte emmutt och jag in till staden och mötte upp richurd och svante satt och pratade med dom ett tag,
sedan drog emma och jag upp till robin där det var lite folk.
blev lite segt så vi drog ner till staden igen och mötte upp richard och svante igen. trevligt att träffa grabbarna igen!
sedan fick jag och emma skjuts av ida, vid halv 2 .
bestämde oss att sova på studsmattan , värsta jag gjorde nästan xd
myggor överallt, kallt/varmt på samma gång ,... nae usch !
sedan idag vid 12 skjutsa emmas pappa hem mig.
somnade när jag kom hem sedan duschade jag i kallt vatten , sjukt skönt
nu ska vi snart åka och lämna syrran på ridläger och sen ska jag handla lite saker på maxi till imorn då jag och frugan drar till gotland i två veckor !
fyfan så härligt det kommer att bli . bääästa <3

och nu taggar jag också till vm final matchen ikväll.   SPANIEN VINNER !


svante,min,richard och emmas klubbor


jonte och dawe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0