hemma!

hejsan kära blogg !
nu är jag hemkommen från gotland så nu blir det bättre uppdatering här kan jag lova er!
båten från gotland/visby gick vid 5 satt helt ensammen i tre timmar.. men jag klara det.
kom till oskarshamn vid 8 tiden och där stod min kära familj och väntade på mig.

alltså de här två veckorna på gotland med frugan?!
det har varit så sjukt underbart , träffat så sjukt mycket trevligt folk och badat och solat och haft det KANON !
tusen tack till alla som gjorde det så bra!  saknar er alla redan.
vi ses igen nästa år har jag bestämt !

orkar inte lägg upp bilder från gotland just nu men lovar det kommer nog imorgon !

pusssssss och godnatt nu ska jag sova är så fruktansvärt trött, ska bli skönt att sova i sin säng inatt (a)




Kommentarer
Postat av: Fabian.

sjukt Fin <3

2010-07-28 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0