torsdag 4/2;

TjOoooO :)
idag gick emma och jag upp vid 06.50, fixade oss inför skolan, sedan drog vi ner och mötte linna och sen iväg till bussen för alla 9or skulle till louise deer och se på en konsert, det var riktigt bra måste jag säga :) sedan gick våran buss från resecentrum till åby vid 10.45 , men den var seen så den kom typ 40 min senare.. sedan till skolan och käkade, hade hål från svenska för att vi kom hem så sent. sedan hade vi engelska i 40 minuter och efter det slutade vid 13.10 för att vi fick hål från idrotten med, det var sköönt ;) gick hem till linna och myste och tog det lungt ett tag, sen hämtade mamma mig, och drog hem fixade mig lite, sen åkte vi och hämtade emma och stack till staden, :) sedan gick emmutt och jag där ett tag och sedan till haga och kollade en gång till för det var typ öppethus. Så det blir nog Lff på haga !





älskar dig hjärtat ! <3

Kommentarer
Postat av: emmathebest

älskar dig bästavän <3

2010-02-04 @ 21:29:29
URL: http://[email protected]
Postat av: ericaliiind

& jag älskar dig ! <3

2010-02-04 @ 22:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0