seg dag

hejsan hoppsan :)
idag mår jag bättre, (y)

imorse var det träning i teknikhallen, 11-12 , sedan hem och träffade brosan och matilda fikade och pratade,
när de hade åkt blev det att städa rummet, sedan fick ja reda på att älsklings plan hem från österrike var försenat så de ska åka därifrån vid 7 ikväll , så hinner nog inte träffa honom idag :( jag som hade längtat så dant att få träffa honom idag., aja vi ses ju snart ändå :)
kollade på film med syster ( bröllopsfotografen ) nu sitter jag i sängen och har exteeeeeeeeemt tråkigt måste jag säga , men tur är så kommer lisa till mig senare och så ska vi laga mat och ha lite mys sisådär :)

ha en bra lördagskväll alla!,





Kommentarer
Postat av: Linus

Söta glasögon hörrudu :)

2010-02-27 @ 17:35:18
Postat av: ericaliiind

visst är dom det! :D

2010-02-27 @ 17:37:22
Postat av: Linus

njah. :P

2010-02-27 @ 17:38:48
Postat av: ericaliiind

de är dom ju visst ! ;)

2010-02-27 @ 17:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0