frugan är här ! :*

idag var skolan rätt seg,. vi hade biologi prov om genetik gick väl okej får vi hoppas! :)
och måste ju säga HERREGUD vad det ska snöa hela tiden, asso nu räcker det tack.. aja,
efter skolan drog jag och bästaste emma till konsum och köpte hårfärg och godis och kladdis (a) sedan traskade vi hem i snöovädret det tog ungefär 2 timmar innan vi var hemma. nu har jag precis slingat emmutts hår, och vi åt nyss också, och nu ska emma slinga mitt hår med den färgen som är kvar! :)  ikväll ska hon sova hos mig, MYSIGT kan jag lova! vi ska käka gudis och kladdis och se massor med film och ansiktsmask :D
PusSsSSssS :*

Kommentarer
Postat av: emmathebest

hihhi myyyyys vi hade :D <3

2010-02-04 @ 14:53:44
Postat av: ericaliiind

mysigaste :D<3

2010-02-04 @ 15:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0