fredagskvällen :

Som jag sa tidigare så var jag och familjen i cloetta center i linköping och kollade på disney on ice :) aså jag trodde inte det skulle vara så speciellt roligt, men guh vad fränt och kul det var alltså!  jag säger bara ÄLSKAR DISNEY :'D
sedan kom vi hem vid 21.00 ungefär och då bänkade syster och jag oss framför tv och kollade på let's dance och sedan solsidan, efter det kollade vi på lejonkungen 3  ( disney ) hihi älskar den (a)
nu ska jag snart ta och sova, för imorgon blir det träning i teknikhallen klockan 11.00 ! wohoo vad kul det ska bli :)
här kommer några få bilder från ikväll, dock är de inga bra bilder för jag har ingen bra kamera på min mobil, men man kan iallfall lossas att man ser massor!
Godnatt alla ! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0