:)

helloj igen :)

det var en riktigt trevlig dag idag måste jag säga, mysigt med restaurang och sedan museum,:)
sedan hem och läsa bok som ska vara klar till på måndag.. har massor jag måste plugga till nästa vecka, men jag orkar inte det på lovet.. då ska man ju vara ledig! eller hur?
men vid halv 6 mötte jag linna och ellen och drog till IP för fotbolls möte med laget,
nu hemma och har precis käkat mat :)
vet inte vad kvällen kommer att erbjuda, antingen sitta hemma och kolla OS med päronen eller dra ner till unkan eftersom det är nattöppen, men orkar jag verkligen det? (a) det vet man aldrig,.

ha en underbar kväll. kanske bloggar mera sen om jag inte har nått för mig (a)

PUSSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0