it goes round and round

helt okej skoldag idag,dock en lång dag
slutade kl fyra med idrott men vi hade avslappningsmassage på idrotten så det var inte alls fel
efter skolan drog john och jag till badhuset för att praktisera
dock inte så ansträngande praktikplats vi fick bada i 45 minuter och sedan visades vi runt i pannrummet och efter det tömma soppåsarna och vid 7 slutade vi
så nu är jag hemma och har ätit ,duschat och nu sitter jag och pluggar på träningslära som vi har prov på imorgon wohoo!
får se hur det går, har pluggat i två timmer och känner att jag inte får in mer i skallen faktiskt och så
känner att jag somnar när som helst
imorgon är det onsdag och då blir det bio på kvällen med mamma,syster och alex mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0