6December

godkväll bloggen
idag var det första dagen på denna skolvecka alltså måndag.. skolan gick rätt snabbt vi slutade kl tjugo över två
efter skolan drog becca och jag hem till henne och chillade ett tag, sedan drog vi oss ner mot stan och mötte upp emilia,emilia och lina för att käka på paus
och efter att vi blivit helt proppmätta efter den goda maten bar vi oss av mot kulturkammaren för att kolla på improvisations-teater med klassen och två klasser till, riktigt roligt faktiskt
teatern var slut vid 9 och då gick emilia gånger två och jag hem till emilia och var där tills jag åkte hem runt kvart i tio
nu sitter jag här i min säng och ska snart sova är trött efter denna långa men roliga dag
vi höres imorgon puss och godnatt
en bild på min hund doris

Kommentarer
Postat av: Mamma Malin

Lilla JAG<3

2010-12-07 @ 19:15:30
Postat av: Fabian

fin huuund :D

2010-12-09 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0