2010 blir 2011

hejsan blir ett sent inlägg idag
hade gäster hemma först på dagen sedan åkte lisa och jag in till staden för att sola men fanns ingen tid och så skulle vi träffa tjejerna så vi hann inte med det och sedan fick vi stå ute och frysa ihjäl i hela en timma jag trodde jag skulle gå sönder så kallt var det alltså.. sedan blev det bio med härliga människor och efter det satte vi oss på donken för att vänta på bussen hem till åby
nu sitter jag i min säng och ska snartis sova , för imorgon blir det full rulle hela dagen
mamma ska fixa mina naglar sedan blir det att fixa sig extra fin till kvällen, lisa och jag ska laga god mat och sedan dra oss in till bella för att förfesta med tjejerna och efter det vidare på fest! hoppas och tror på att morgondagen kommer blir kanon!! ska inviga 2011 på bästa sett med mina underbara vänner. love you all

Kommentarer
Postat av: bella

Snygga du! <3

2011-01-01 @ 21:38:34
URL: http://bellaandeersson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0